Co fin de analizar o presente e o futuro dos medios impresos -prensa, libros, revistas ou folletos- fronte á publicación dixital en Internet e a súa repercusión, o vindeiro xoves día 30 celebrarase en Compostela o Foro Medios Impresos e Mundo Dixital, dirixido a expertos dos mass-media, as artes gráficas, editores e o mundo da publicidade. O encontro terá lugar no Hotel Puerta del Camino e está organizado pola Asociación de Periodistas de Galicia (APG), a Asociación de Empresarios de Artes Gráficas de Galicia(AEAGG) e o Clúster do Producto Gráfico e do Libro Galego, en colaboración coa Secretaria Xeral de Comunicación da Xunta, a Fundación Caixa Galicia, El Corte Inglés e a Facultade de Ciencias da Comunicación de Santiago.
Na inauguración estará presente Fernando Salgado, Secretario Xeral de Comunicación da Xunta, que estará acompañado de Arturo Maneiro, presidente da APG -na fotografía- e de Jacobo Bermejo, presidente da AEAGG. Na primeira sesión, adicada ao presente e futuro dos medios impresos no mundo dixital, intervirán: Xosé Luis Vilela, director de La Voz de Galicia; Ceferino de Blas, conselleiro do Faro de Vigo; Xosé Manuel Rey Novoa, director de El Correo Gallego, e Xosé Lois Gómez, editor de xornal.com e futuro director de Xornal de Galicia. Actuará como moderador Francisco Campos Freire, ex-director xeral da CRTVG e profesor da Facultade de Ciencias da Comunicación de la USC. No resto das sesións, que comezarán ás 11 da mañá e continuarán ata as 20 horas, serán obxecto de análise os seguintes temas:
- A nova expectativa que se abre aos autores pola facilidade que supón colgar na Rede traballos de investigación ou obras de creación literaria.
- A rapidez e globalización do acceso á información e ás versións dixitais de xornais.
- O aumento, alcance e influenza da publicidade nos medios dixitais.
- Os beneficios ou perxuizos que estes novos usos e costumes poden supoñer para o sector das artes gráficas.
- A presenza, cada vez máis ampla, dos contidos de obras impresas en Internet.
0 comentários :
Danos a túa opinión