El Brujo en Ribadeo


Redacción.-

O domingo 29 de setembro, ás 20:00 horas, Rafael Álvarez "El Brujo" presentará no Auditorio de Ribadeo a súa obra "Autobiografía de un yogui". Dela ten dito:

"Creo que foi Gandhi o que dixo algo así: «Observei que a vida persiste no medio da destrución. Por tanto debe de haber unha lei superior á lei da destrución. Unicamente baixo esa lei a sociedade pode ser intelixible e a vida digna de ser vivida».

A grandeza da ciencia sería indagar acerca desa lei, e a da arte celebrala e reflectila.

Pero eu somentos son un cómico e un comediante! En todos os meus espectáculos a risa é un factor dominante..., que rima con comediante... Vostedes xa me coñecen e aínda así busco sempre un intre onde o alento suba cara o dominio sacro da poesía. Shakespeare era tamén comediante pero ademais un poeta. Por iso é que eu invoco sempre o seu espírito para que lle dé ás ás miñas risas e fágaas máis transparentes.

Nesta ocasión necesitareino dunha maneira moi especial. Témo que vostedes terán que facer tamén un esforzo especial para acompañarme. Podería eu voar sen vostedes?

Quen era Yogananda? Un home grande!

Trouxo o ioga a occidente (non só o ioga físico) se non tamén a «racha ioga», que así é como na India chaman: a meditación, a ciencia da realización do ser. E que significa isto? El explícao de maneira clara e sinxela coa súa poderosa palabra pero aínda máis coa súa vida. De aí a fascinación que exerceu na miña esta autobiografía. Para que vostedes o coñezan, fago eu este espectáculo.

Espero que a sabedoría, o encanto, a maxia, a luz e o amor deste relato inspire e acompañe. Permítanme rematar coas palabras dun gran poeta a quen Yogananda admiraba: Rabindranath Tagore. A modo de dedicatoria: «Onde a mente áchase sen temor e a cabeza érguese alta...» «onde o coñecemento é libre onde o mundo non se rompeu en pedazos por estreitas paredes domésticas onde as palabras veñen do fondo da verdade [...] nese ceo de liberdade oh Pai meu! permíteme que a miña patria se erga. Nada máis. Nada máis.»

Preséntolles a Paramahansa Yogananda, un gran mestre. o meu mestre!"

Entradas numeradas aquí:
https://entradas.ataquilla.com/ventaentradas/es/240__auditorio-municipal-de-ribadeo

11 de set. de 2019

0 comentários :

Danos a túa opinión