Importante presenza galega no Mipcom e Mipcom Junior 2008


Redacción

Os mercados da animación -MIPCOM JUNIOR- e o da televisión e multimedia –MIPCOM- máis importantes internacionalmente terán este ano como convidado de honra ao Estado español. Isto vai supor que ao longo de oito días -do 11 ao 17 de outubro- a meirande parte das actividades destes mercados vanse centrar na industria audiovisual das distintas Comunidades Autónomas.

Estes dous mercados reúnen a un considerable número de profesionais do sector procedentes de todo o mundo. De feito, na pasada edición do MIPCOM JUNIOR houbo 820 participantes, 515 empresas inscritas, procedentes de 54 países, 465 compradores e 918 proxectos inscritos, ademais de 45.747 proxeccións. No caso do MIPCOM, o número de empresas expositoras foi de 1.800, procedentes de 105 países e os participantes acreditados foron 13.371.

Este ano agárdase un contexto similar ou mellor e o Consorcio Audiovisual de Galicia, baixo a marca Galicia Film Commission e en colaboración co ICEX, FAPAE e o resto de institucións autonómicas de promoción audiovisual (Basque Audiovisual, Catalan Films & TV, Comunidad Región de Murcia, Extenda e PromoMadrid) instalarán un stand-paraugas (R.35.16) no mellor espazo do Palais de Congrés de Cannes, o Riviera Hall.

Nesta ocasión, este stand-paraugas contará cunha destacada presenza de empresas galegas: Adivina Producciones, Continental Producciones, CTV, Dygra, Ficción Producciones, Filmanova, Filmax Animation, Grupo Femxa, Interacción, Isabella, OQO Editora, Perro Verde Films, TVG, Voz Audiovisual, Xamalú Filmes e Zenit Televisión. Todas estas empresas terán á súa disposición o stand habilitado para manter reunións con diferentes distribuidoras, canles de televisión, produtores, axentes de venda, etc. ademais de distribuír o seu material de promoción para dar a coñecer os seus produtos.

Por outra banda, van ter a posibilidade de asistir ás variadas conferencias que se celebrarán durante o mercado. Ademais de coñecer ás tendencias actuais e futuras do mercado televisivo e multimedia.-MIPCOM Junior- e o da televisión e multimedia –MIPCOM- máis importantes internacionalmente van ter como país de honra a España. Isto vai supor que ao longo de oito días, do 11 ao 17 de outubro, a maior parte das actividades destes mercados vanse centrar na industria audiovisual española.

Estes dous mercados reúnen a un considerable número de profesionais do sector procedentes de todo o mundo. De feito, na pasada edición do MIPCOM JUNIOR houbo 820 participantes, 515 empresas inscritas, procedentes de 54 países, 465 compradores e 918 proxectos inscritos, ademais de 45.747 proxeccións. No caso do MIPCOM, o número de empresas expositoras foi de 1.800, procedentes de 105 países e os participantes acreditados foron 13.371.

Este ano agárdase un contexto similar ou mellor e o Consorcio Audiovisual de Galicia, baixo a marca Galicia Film Commission e en colaboración co ICEX, FAPAE e o resto de institucións autonómicas de promoción audiovisual (Basque Audiovisual, Catalan Films & TV, Comunidad Región de Murcia, Extenda e PromoMadrid) instalarán un stand-paraugas (R.35.16) no mellor espazo do Palais de Congrés de Cannes, o Riviera Hall.

Nesta ocasión, este stand-paraugas contará cunha destacada presenza de empresas galegas: Adivina Producciones, Continental Producciones, CTV, Dygra, Ficción Producciones, Filmanova, Filmax Animation, Grupo Femxa, Interacción, Isabella, OQO Editora, Perro Verde Films, TVG, Voz Audiovisual, Xamalú Filmes e Zenit Televisión.

Todas estas empresas terán á súa disposición o stand habilitado para manter reunións con diferentes distribuidoras, canles de televisión, produtores, axentes de venda, etc. ademais de distribuír o seu material de promoción para dar a coñecer os seus produtos. Por outra banda, van ter a posibilidade de asistir ás variadas conferencias que se celebrarán durante o mercado. Ademais de coñecer ás tendencias actuais e futuras do mercado televisivo e multimedia.

29 de set. de 2008

0 comentários :

Danos a túa opinión