A escola de Santaballa


Xulio Xiz

Na visita que hai uns meses fixen á escola da Liga en Santaballa, e da que me impresionou o edificio, entón e sempre, que teño lonxanas querencias por aquela casa monumental, non puidemos acceder a algunhas partes da antiga escola que non reunían as condicións de seguridade requiridas. E visitamos unha aula, a gran sala de actos, pero non o sobrado que estaba en non boa situación.

Pois resulta que a Deputación Provincial de Lugo, a través da vicepresidencia primeira, vai financiar as obras para amañar o tellado por un importe de 57.000€, co que os problemas do magnífico edificio centenario van quedar resoltos. Eu alégrome como sei que se alegra todo Santaballa e todo Vilalba.

Sei do traballo e entusiasmo que teñen posto os componentes do Padroado desta Escola para rescatala como edificio e como lugar de formación, e darlle vida. E moito teñen feito nestes tempos pasados, vindo agora esta obra a coroar tanto esforzo e tanto entusiasmo.

Coa noraboa a todos os santaballeses, e de xeito especial ós amigos que forman o Padroado desta escola, deixo consancia da miña ledicia porque se solucionen os problemas da gran casa da Liga Santaballesa, que na miña nenez era un dos máis importantes e fermosos edificios do mundo.

26 de out. de 2009

0 comentários :

Danos a túa opinión