Hai uns días eu tiña que ir a Foz participar na presentación do libro ENTRE AMIGOS, co que se homenaxeou a Suso do Bahía, un histórico de Radio Popular de Lugo, e responsable de case todos os acontecementos culturais e sociais celebrados en Foz nos ultimos corenta anos.
Un amigo aconselloume que evitara a zona de Abadín, onde entraron en funcionamento un par de tramos da Autovía A-8, pero eu quixen ir para comprobar a situación, e ver como vai mellorando a circulación por unha vía sempre conflictiva como é a que vai desde Vilalba ata a Costa.
Eu xa sabía que os conductores comprobaban que en tempo é prácticamente o mesmo se se utilizan os novos tramos que se segue pola estrada de sempre, pero coidaba que a seguridade de non ter coches enfrente compensaba de calquera outra cuestión.
Non o agardaba, pero vin desencantado. Primeiro abrumoume o tráfico que había na tarde dun venres algo antes das sete da tarde, o que ven ser un excelente argumento a favor das obras.
Logo, colleume case de improviso o final do tramo da autovía, rematando nunha rotonda – posiblemente sexa só culpa miña- que me fixo frenar de xeito brusco.
Superado este tramo moderno volvemos á estrada de sempre, comparativamente estreita e difícil, que se ve complicada bastante máis adiante cando, entre Mondoñedo e Lourenzá, as obras da nova autovía inciden sobre a estrada actual, obrigando a desvíos, limitacións e cruces, que coidabamos ter superados hai moito tempo.
Pero a dificultade é maior de noite, como foi ese venres, cando a natural falla de luz se complica pola néboa, e circular pola nova vía faise especialmente complicado.
Non me arrepinto da experiencia en si, que está ben o de comprobar por un mesmo se as cousas son como as contan, como as pintan os políticos, ou como as sofren a diario os usuarios. Neste caso, alégrome de ter ido por alí, polo coñecemento. Pero xa non me parece tan boa idea que poñan en funcionamento un par de pequenos tramos quedando na situación que queda o resto da estrada de Vilalba ó norte.
Como proba de que vai quedar unha magnífica via de comunicación, si que está ben que estean en funcionamento nas terras chairegas dous tramos da Autovía A-8. Pero tamén supoñen un perigo pola provisionalidade, polo contraste, polos cambios e cruces. E para os políticos debera ser non motivo de confrontación senón de preocupación diaria.
E Ministro e Conselleiro en lugar de discutir polos prazos e os comportamentos das institucións, póñanse a pensar no que ocorrrirá cando se produza o primeiro morto que poida atribuirse ás dificultades que atope na vía. Como xustificarán diante de si mesmos que haxa unha víctima nun lugar destinado a ser de circulación perfecta, cando se poida.
En fin: prudencia en toda esa via, en todas as vías, que se os problemas da circulación veñen dados ás veces polas dificultades nas estradas, a maior parte dos problemas vai con nós mesmos, e a solución deses problemas témola precisamente nas nosas mans.
Un amigo aconselloume que evitara a zona de Abadín, onde entraron en funcionamento un par de tramos da Autovía A-8, pero eu quixen ir para comprobar a situación, e ver como vai mellorando a circulación por unha vía sempre conflictiva como é a que vai desde Vilalba ata a Costa.
Eu xa sabía que os conductores comprobaban que en tempo é prácticamente o mesmo se se utilizan os novos tramos que se segue pola estrada de sempre, pero coidaba que a seguridade de non ter coches enfrente compensaba de calquera outra cuestión.
Non o agardaba, pero vin desencantado. Primeiro abrumoume o tráfico que había na tarde dun venres algo antes das sete da tarde, o que ven ser un excelente argumento a favor das obras.
Logo, colleume case de improviso o final do tramo da autovía, rematando nunha rotonda – posiblemente sexa só culpa miña- que me fixo frenar de xeito brusco.
Superado este tramo moderno volvemos á estrada de sempre, comparativamente estreita e difícil, que se ve complicada bastante máis adiante cando, entre Mondoñedo e Lourenzá, as obras da nova autovía inciden sobre a estrada actual, obrigando a desvíos, limitacións e cruces, que coidabamos ter superados hai moito tempo.
Pero a dificultade é maior de noite, como foi ese venres, cando a natural falla de luz se complica pola néboa, e circular pola nova vía faise especialmente complicado.
Non me arrepinto da experiencia en si, que está ben o de comprobar por un mesmo se as cousas son como as contan, como as pintan os políticos, ou como as sofren a diario os usuarios. Neste caso, alégrome de ter ido por alí, polo coñecemento. Pero xa non me parece tan boa idea que poñan en funcionamento un par de pequenos tramos quedando na situación que queda o resto da estrada de Vilalba ó norte.
Como proba de que vai quedar unha magnífica via de comunicación, si que está ben que estean en funcionamento nas terras chairegas dous tramos da Autovía A-8. Pero tamén supoñen un perigo pola provisionalidade, polo contraste, polos cambios e cruces. E para os políticos debera ser non motivo de confrontación senón de preocupación diaria.
E Ministro e Conselleiro en lugar de discutir polos prazos e os comportamentos das institucións, póñanse a pensar no que ocorrrirá cando se produza o primeiro morto que poida atribuirse ás dificultades que atope na vía. Como xustificarán diante de si mesmos que haxa unha víctima nun lugar destinado a ser de circulación perfecta, cando se poida.
En fin: prudencia en toda esa via, en todas as vías, que se os problemas da circulación veñen dados ás veces polas dificultades nas estradas, a maior parte dos problemas vai con nós mesmos, e a solución deses problemas témola precisamente nas nosas mans.
0 comentários :
Danos a túa opinión